Premium Almak İçin Tıklayın

3 Haziran 2011 Cuma

32 Farz Öğreniyorum Görsel Eğitim Seti | Teklink 7 Alt.


32 Farz Öğreniyorum Görsel Eğitim Seti | Teklink  7 Alt.



Çocuklarınıza 32 farzı hiç zorlanmadan öğretmek istermisiniz?
Çocuklarınız 5 Vcd den oluşan bu eğlenceli çizgifilm setimizle 32 Farzı detaylı olarak kolayca öğrenebilecek…

1.VCD İmanın Şartları – 1
2.VCD İmanın Şartları – 2
3.VCD İsl’ın 5 Şartı
4.VCD Teyemmüm, Gusül, Abdest ve Namazın Şartları – 1
5.VCD Teyemmüm, Gusül, Abdest ve Namazın Şartları – 2

Çocuklarınızın İsl eğitimi konusunda eksik olduğunu mu düşünüyorsunuz? – Çocuklarınızın eğitimi konusunda kaynak bulmakta zorluk mu çekiyorsunuz? – Çocuklarınızın bu temel bilgileri öğrenirken aynı zanda eğlenmesiniz ister misiniz?

32 FARZ ÖĞRENİYORUM ÇİZGİFİLM SETİ………
Bu setimizde çocuklarımız sevgi okulu öğrencileri ile birlikte imanın şartları olan – Yüce Allah’ın varlığına ve birliğine İman – Meleklere İman – Kitaplara İman – Peygberlerine İman – Kader-Kaza ve Ahiret Gününe İman konularını Öğrenecekler… BİTMEDİ…… – Çocuklarımız İsl’ın Beş Şartı ve Naz öğreniyorum Cd leri ile Hem islın şartlarını hemde 5 vakit namazın nasıl kılındığını uygulalı olarak görecek ve öğrenecekler…

Orjinal VCD den tarafımca AVI formatına orjinal özellikleri koruyarak Riplenmiştir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder